Pages

Monday 17 October 2011

PERASAAN


Aduh!
Hatiku ditusuk sembilu!!
porke? porkee me amor???
huh...


Ni semua gara2 menerjah blog2 yang best lagi comel. Harini aku jumpa blog Bows and a Rose dan My Amethyst. Silalah tengok dan korang mesti bagi pendapat yang sama macam aku cakap tadi; best dan comel. Aku blogwalking tapi tak tinggalkan jejak. Hehe..

Tiap kali ke blog dorang, hati tak henti2 cakap ni --->Blog sangat comel :) dan simple.


Adoi! adoi!! aku tercocok sembilu lagi gara2 kata hati sendiri... sobsob


Apelah sangat nak dibanding dengan blog aku yang kosong lagi beterabur ni! :'(

Takpe2, lame2 nanti mesti ok. Lagipun sekarang ni aku boleh online time kerja je sebab tak ada berukband. So tak banyak yang boleh diconstruct.

Ape2 pun, isi yang baik mengatasi rupa paras, betul idak? hohohohoho ayat untuk sedapkan hati sendiri aje tu.

Ok tu aje.. sila muncungkan mulut dan sebut ni --------> BUBUY SUMUWU! SUYUNG KURUNG! (babai semua, sayang korang)

ahak! :)
ngade







No comments:

Post a Comment