Pages

Tuesday 29 March 2011

Kerja Kerja !


MARI BEKERJAAA !!






salam. hai semua. waduh lame nye aku tak update. bukan ape, banyak keje. ok tipu je. hehe.. sejak aku dah tak pakai berukband ni, aku boleh online time keje je. maka mengular jela aku. sila jangan report bos saye. keh keh keh.




belakang tu bilik bos. ade bran? heh heh



okeh. harini aku dilanda migrain teruk sebenarnye. telan ektipas 2 bijik pun belom cukup nk redakan denyut kat kepale ni. kalau boleh tanggalkan kejap kepale ni letak tepi sampai die baik, ok jugak kot. tapi nasib baik tak boleh. kalau tak, kompom kosong UTM ni sume lari lintang pukang tengok aku takdak kepale jalan beli nasik lemak same teh ais kat kafe ek. keh keh keh.





takottt !



ibarat macam tak dapat kepsi, dapat bau die pun jadikla. ape aku merepek.. ah lantakla. jadi aku pun dengan releknye kat opis ni tengok bukak youtube dan carik video klip ape yang best dan buleh release sakit kepale aku ni. yela ketawa tu kan salah satu cara tuk kasi kurangkan ketegangan saraf kat kepale tu yang boleh wat jadi sakit kepale. hehe mane tak tegang, dok melayan cite korea tak hingat nak tido malam tadi.. keh keh keh.. apepun, cari punye cari punye carik, aku tjumpe video budak kecik ketawe kekek kekek koyak kertas. kemain suke die. haha suke dengar die gelak sampai tegolek2 tak dapat nak bangun. kalo aku jumpe budak tu aku sekeh2 die sebab klaka sangat ketawe kekek kekek gitu. aku try tiru tapi terpaksa lupekan je hasrat tu sebab yang kuar cume suare merdu siti nurhaliza bukan suare baby. ok tipu.






keh keh keh.. klaka nak mamp aku dengar die gelak. dalang sebalik tabir sume ni bapak die pulak tu. tapi aku tak sure la ape motif bapak die ajar anak die koyak2 ketas gitu. agaknye salah satu cara nak protes kat bini die agaknye. 'ha belila lagi majalah mangge tu. kite bako je nak, kite bakor'.. keh keh keh ok dialog takde kene mengena video.



AISA: kan best kalo aku leh koyak2 surat yang mlambak2 atas meja ni lepastu gelak golek2 gitu. kan?





No comments:

Post a Comment