Pages

Wednesday 30 March 2011

Dunia oh Dunia

salam semua. fuh hari yang sangat panas. malam tadi sikit pun aku tak sentuh selimut aku yang gebu gebi macam pipi zizie ezette tu. mesia so hot ! yela maybe sebab aku duk kat Greenland lame sangat kot dulu, tu yang tak biase tu. omigodd how hot ! ok aku tipu je. aku naik kapatebang pon tak pernah lagik. hehe. aku dengar lagu baru harini. aku rase cam best je. so nak share dengan korang. aku rase macam suweet je lagu ni taw. paling aku suke bile tang 'i am straw and u are my berry'. korang layan la yeh.




haa dah tengok dah? suke tak? tak suke? cam hampeh? nak kene sekeh? ahh dulik ape aku korang suke ke tak. hehe janji aku update page aku. hehe


AISA: harini baru aku tau yang aku ni adalah pengular bertauliah. hehe. haih.... boringnye tade keje nak dibuat. ok aku tipu lagi.





No comments:

Post a Comment